WaniWennot !
sweet owner

Navigation : Touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. you have step onto WanieWennot's blog. please be nice. no copy and paste anywhere. have a nice day :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Wanie Ammeran
Others:   


Iftar With Lover :* p/s dlm keadaan yg sangat rushing -.-


Assalamualaikum semua J

Hari nih aku Iftar dekat luar dengan Najwa . Ihiks . Destinasi kami awal-awal tu nak iftar dekat Jusco . Yalah , aku dah janji dekat Busyro , PT and Mus nak berbuka sekali . Wahwah , excited weh , dah lama tak jumpa dyorang . Sumpah cakap aku rindu gila dekat Busyro <3 Ktorg kuar awal , then melepak ah dekat Sunway dulu , masuk-2 Sunway terus terkam wayang . Hihi . Tengok Rest In Peace Destination ( R.I.P.D) Wayang start 4.45 petang , wehhh apakkk ah best doe cita tu , sumpah tak rugi kalau korang tengok :D So bagi sesape yang agak-2 belum tengok tu , g ah tgk . Weh kalau korang nih jenis yang suka tengok thirller , aku rekemen korang tengok The Conjuring . Wa tengok the making of dia pungs…….. Omomomo seram siot ! Aku memang tak paham macam mana orang boleh layan citer seram -.- Aku sikit miaaa penakut . HAHAHAHA . Then dah habis tengok wayang , wa col lah PT , tanya ada mana semua tu , tup-tup PT cakap Iftar ktorg kat Jusco tu cancel . Omakyay , tyme aku rasa macam weh korang , kejam siaaaaaaaaaa T________________T Hm hm kenapalah tak bagitahu awal-awal ? Naseb baik aku keluar dengan Najwa , kalau tak memey membatu ah sensorang kat Sunway tu . Uhuk uhuk . Pastu bila turun kat foodcourt nahhhh jangan cakap aaaa , apakk ramai , satu tempat duduk pungs aku dah tak nampak *perut dah menyanyii lagu Avenged Sevenfold* Sedang sibuk mencari tempat untuk Iftar , cewah ayat -.- Lol kayy sambung , aku terserempak dengan Syamim , Nyne , Sandy , Mandom , Imah , Ijin, Ecah and farah Fadlina . Ya Allah rindu gila dekat dyorg semua except for Mim ah !! HAHA , dia tu classmate aku , nak rindu hapenye ? :O Lewls . Disebabkan terlalu ramai , aku dengan Najwa amik keputusan ktorg minum je , then kuar dari Sunway cari tempat makanggg . Oyeay :D *bawah tu pic aku dengan Olsens :* Hiks
 



Then dah keluar dari Sunway tu  plan nak g Jusco ah , buka dekat JJ smabil jejalan cari tudung raya , tapi aku nih terlalu noob sangat pasal jalan nih , sesat weh -.-“ Harhar . Tahla , aku bawak Najwa pegi mana pungs taktahu , then sepanjang jalan tu memang gelak je lah sambil kuar air mata . HAHA madang macam tu , asekkk sesat haaa . Lewls but tyme sesat tu , memang enjoy even gelabah beruk , haha . Tengah sesat pun aku engan Najwa gelak gila-gila mia . Dia siap tolak-tolak lagi kepala aku yang penuh geliga nyh ^^V You , I takan lupa semua benda yang jadi harini . Ihiks . Pusing maii pusing piii , last-last ktorg g Mcd dekat Bertam tu *tyme tu rasa noob sangat boleh pulak sesat jalan kan* -.-t Then tyme tu pulak Ean call tanya ada mana , dia dengan Ajan pun ada dekat Mcd jugak . So macam duk tengah cakap tu , Ean matikan fon . Amboii-2 pendek oii , wa tak habis cakap lagi , Jett pala kang ! Grr .

 Sampai Mcd dah order semua , tengok-2 Adlin yang perasan aku . Hihi . Hi Adlin xD Tak g buka dekat ANDA café eh ? Mwahaha *sorry :3 So tengah kusyuk makan tu ,tup-tup Ean dengan Ajan datang duk sebelah meja . So macam omomo . Nampak Ean dengan baju oren dia tu , amboii hensem :3 Ajan pulak comel macam selalu ;p pastu ada Adlin jugak haaa *dia macam malu-malu ja* Ean duk renyih-renyih , pujuk aku . Lalala tapi macam aaaaaaa tea lah tengah merajuk . So malas nak pandang dia , tak cakap pungs XD Haha *tyme tu malu senanya* Lolz . tetiba idea jahat datang , aku cakap dengan Adlin ja , abaikan mamat dua orang tu x) Ngeh tak memasal je aku tak cakap dengan Ajan , padahal merajuk dekat Ean . Haha -.- Sorry Janjannjengg , itew tak sengaja u.u
 
Ean lah nih , marah Ean tau Ajan tau , kita kawan dua , takyah kawan dengan Ean . Mwahaha *evillaugh* Pastu ktorg gerak balik aaaa , ylah bawak Najwa nih kena balik awal sikit , hihi takut parents dia marah haa . Ean tak gentleman , huh dah la pujok pun tak habis , tak hantar balik pulak tu L Hmmmmmmm *mengada tak kak hg nih Ean ? Haha naseb hg lewwww . Ihiks . Ohh wa sempat sepak kaki Ean tadi sbb dia buad apa tah . HAHAHA padan muka Ean but Imma shooo sorry naa lil bro :') So otw balik tu Najwa tanya lah kenapa aku malu dengan dyorg sedangkan dorg adik-adik je . And I was like er…. I don’t know what to say . HAHA tah tadi memang sumpah malu gila . Maybe sebab tadak Faris , Ilham , Baha and Ayumm kot , tu jadi macam krik-krik jup . Haha selalunya kalau ada 4 orang nih , happening lah sikit sebab dyorg nih kepala gila-gila miaaa :D Setiap orang ada karakter memasing yang boleh buad aku happy :* So Nazrin Farhan , duit raya anda telah dipotong okay :b I repeat dipotong :D Akeke jkjk . Tak sempat nak borak dengan dyorg nih lelama senanya sebab aku dengan Najwa memasing kena balik awal . Huuu . Tapi takpalah , I hope we can meet soon . InsyaaAllah , kali nih jumpa nak semua orang ada haaa , baru complete :* Last but not least , Najwa , I’ve a great and memorable time with you today , you such a lovely person . Iloveyou <3 So guys , till we meet soon . Goodnite and Asalamualaikum . Suwittt deqimmmmm ebelibadihhh \m/

#p/s : Actually aku dah start sayang bebudak nyh haaa J Please stay forever .  Aummww .
~When I start to worry bout you guys , that’s mean I care . and I always do :’)