WaniWennot !
sweet owner

Navigation : Touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. you have step onto WanieWennot's blog. please be nice. no copy and paste anywhere. have a nice day :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Wanie Ammeran
Others:   


Memori Sekuntum Bunga Taik Ayam .

Assalamualaikum :) Hiii semua :) Macam mana puasa tahun nyh ? Okay semua ? Heee . Berbuka tadi korang makan ke melantak ? :D Jkjk . Lewls . Ayat macam minta kaki ye dak ? Perut still kekenyangan yknow --" Okay dari duk lalut lelebih nyh , meh wa start mengarang . Tajuk entry pun macam alahaii bosanggg nau . Kalau dh rase malas nk bace , baikk kau tayah bace ;p

"Kalau kita tetiba rindukan orang tu that's mean dia yang kita"
 
Betul eh ? Idk . Nak percaya dengan tak sama banyak act . HAHA . Tadi tengah berbuka , tetiba ja teringat dekat dia --" Sebelum nyh tak pernahnyee nak teringat haaaa . *k nyh tipu* HAHA . Chessy pulak aku rasa , duhh abaikan . Z . Dah lama tak contact , fb dengan twitter pun dah tak pernah , apatah lagi texting dengan calling . Lagilah kan -..- Sedangkan dedulu almost tetiap hari contact . Lewls . Lawak nau bila pikir balik tahu ? Yelah , dulu kemaiiin rapat sampaikan pernah je pegi rumah dia . Sekarang tah hidup tah mati aku sendiri tak pasti . Pergh . Tadelah , kekadang ada jugak aku usya fb and twitter dia . Dia okay . Dia happy dengan life dia sekarang and maybe dia bebetul dah lupakan aku :'D

Omakyay , kau dah kenapa gegedik nak ingat pasal dia nyh weh ? Malu sikit ! *tengok cermin bilik* Aku nangis ? Tak kot . KOT . Haha . Elleh biarlah Allah je yang tahu . Bukan ada orang nak sangat bace entry kau nyh Wanie , tolong sedar --t Harhar . Ada pernah haritu aku send text dengan mamat sorang nyh tau , kira one of my friend jugak lah , aku bagtau dia yang aku nak amnesia bagaiii . Kau tahu apa yang dia jawab ?

 "Amnesia seksa lah weh. Mintak jauhlah, hg kan shat, jangan ah mtk sakit. Cuba syukur sikit Allah dh bagi kesihatan tu? Haaa apalahh"
 
Kayy gampang nau aku kena ye dak  Padan muka , tak bersyukur aku nyh --" Life kena go on , kau kalu setia sampai hujung nyawa sekali pun , kalau dia tanak , just memain je , tak guna weh tak guna . So please jangan nak bodohkan diri sendiri Wanie . Cukuplah kau dah bodohkan diri tu terlalu lama . Duhhh naik tensiii aku *baling nam biji tembikaiii kat diri sendiri*
So konklusinyaaa , bila kau egt dekat someone tu , tak kesah lah ex ke hape ke , dari kau menangis , melalak , meraung nak kan balik kenangan silam kau yang dedulu tu , yang suwittt ala-ala ombakk rinduuu tu , baik kau doakan dia happy dengan life dia weh . Mmg ah susah nk hakis rindu bagaiii tu but trust me , bila kau doakan dia . Hati kau sendiri akan tenang :")
#xoxo