WaniWennot !
sweet owner

Navigation : Touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. you have step onto WanieWennot's blog. please be nice. no copy and paste anywhere. have a nice day :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Wanie Ammeran
Others:   


Annoying friend . Kau ado ? Lol

Assalamualaikum .

Dalam bersahabat nyh mesti ada bermacam jenis kawan kan ? Bukan setakat berjenis , yang tak berjenis pungs ada . Eh ? Hihi . Mesti ada kawan yang macam adik-beradik , kawan yang macam ala-ala sweet sour gitu and opkosshh yang FAKE . Nowadays banyak nau yang fake . Terlalu . Tayah terang pungs korang mesti dah faham kan ? Okay gampang xD

In my life , there’s someone called friend but dia kind of a little bit special *cewahh ber-bi pulak aku nyh*  Eh dah kenapa special tapi sikit ? Ahaha nak tahu ? Sometimes kan dia nyh Ya Rabbi gyler apak mia annoying ._. Kehkeh ;p Jangan mara , nanti kena jual *bak kata P. Ramlee* K tetiba . Laki ke perempuan eh dia nyh ? Last enty nanti kau tau ah :D  Dia jadi annoying bila dia start membahan aku. Kau tahu bila dia bahan tu eh apak ah menyakitkan hati nau ! Harhar .  Kekadang memang aku rasa macam nak baling selipar je kt dia -.-“ Bila ktorg tengah borak elok-2 kan , happy-2 kan , tetiba dating idea gyler dia yang asekkkk membahan tuuu , automatically muka and mood aku berubah . Ye r , yang dibahan tu aku , kalau orang lain , aku join sekaki ah xD hahaha . Lol *kau piker lawak eh Wanie ? Tak okay , lol* Kau jangan tanya ah time tu dari aku bising jadi pendiam terus . Nahh amekkk kau mia nak tunjuk kata tacing mod aku turn on *buruk siaaa peragaiii* HAHAHA .

Then ada lagi satu yang aku rasa macam nak baling nam biji tembikaii dekat dia . Lol gampang nau ye dak cara aku memuji si dia nyh ? Bahaha . Kang nanti bila di abaca mesti dia buad hidung . Cenggini haaaa --- -oo-  The moment bila dia dengan orang lain tak garang tapi dengan aku dia garang nak mampuhhh . Eeeee macam dah kenapa dengan hg nyh ? -.-“

Tapi kan act aku bukan nk cter bnd nyh senanyaaaaa , hehe . Se-annoying mane pungs dia , bila aku sedih dia always be by my side , always give advices *buad muka terharu* And and bila aku tak cukup duet ke dia mesti kasi pinjam duit dulu and cakap aku boleh bayar bila aku ada duet . See ? Moga rezeki family hg semakin bertambah :D Aamiiin . And ada lagi ! Bila aku tak okay , dia mesti tau . Kekadang dia akan tanya “Hang okay tak nyh ?” Wahwah , caringgg kan ? *sambil buad muka kiut* :P Terharuuu siaaaaa . Lol . If you ask me ILOVEher or not , my answer is NO :3 Hihi . But if you mess up with her , I’ll kill you . Don’t you dare to do so ! Grrr *muka bertukar jadi serious* Kau tanya ah dia , saying aku ke tak , I bet jawapan dia sama je macam aku  . Kan byprenggggg kan ? :D Haha . Nak tengok tak sapa byprengggg aku yang annoying tapi baik hati nyh ? Nahhh amekk kau .


Baju tuuuuu :3


Duta iklan colgate xD
Thanks for always be there foe me beb :*

#A friend indeed is a friend in need . Kau agak-2 lepas dia baca entry blog nyh , dia kawan lagi tak dengan aku ? Lol . Much love :D